KEKALKAN MOMENTUM KESIHATAN DI MUSIM WABAK COVID BERLELUASA

 




Kalau sebut madu, semua tahu makanan sunnah zaman berzaman ni. Yang mana khasiatnya tak perlu dipertikaikan lagi. Semua orang sedia maklum madu sangat bagus untuk kesihatan. 


Nurul salah seorang yang memang suka makan madu, stok madu kegemaran Nurul adalah madu kurma merah. Kalau nak tahu, memang Nurul sentiasa pastikan ada stok di dapur rumah. Sibuk macam mana pun, kalau teringat memang Nurul akan ambil bersama susu dan tentunya Nurul akan kelihatan bertenaga je sepanjang hari.


Kalau tengok di pasaran, ternyata memang ada pelbagai jenis madu. Ada yang betul asli, ada yang manis sebab ditambah gula, ada yang cakap asli tapi kandungan gulanya banyak dan Nurul boleh rasa dan bezakan.


Jika kalian memang  sejenis gemarkan madu seperti Nurul dan memang nak cari yang asli, bolehlah dapatkan madu keluaran Asmak. Memang terjamin keaslian dan kualitinya.


Ada 3 jenis madu dari Asmak. Antaranya ialah Madu Asli, Madu Halia Bentong dan Madu Kurma Merah. Kalau nak tahu, setiap pembelian madu akan dapat percuma habbatussauda sekali.


Setiap jenis madu ada kelebihannya tersendiri. Khasiat bagi setiap jenis madu ini ada sedikit perbezaannya.


Madu Asli – Meningkatkan kekuatan badan, menambah tenaga, mencegah dari batuk dan selesema, dan melambatkan penuaan.


Madu Halia Bentong – Bagus untuk merawat batuk, sakit tekak, membantu sistem pencernaan, membekalkan oksigen dan menyahkan angin dalam badan.


Madu Kurma Merah – Sesuai untuk kesihatan dalaman orang perempuan, wanita mengandung dan berpantang, mengurangkan angin, melancarkan darah, mengatasi masalah sembelit malah membekalkan tenaga sepanjang hari.


Harga Madu Asmak adalah seperti berikut :-

- Madu Asli(300ml) – RM39 SM / RM43 SS

- Madu Halia Bentong(300ml) – RM59 SM / RM63 SS

- Madu Kurma Merah (340ml) – RM70 SM / RM80 SS


Beli sekarang. Klik link dibawah.


http://wasap.my/60137515386


#maduasmak

#mamanurulasmak

#agenasmakkotamasai

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI