KASIH SAYANG HANYA DAPAT DIRASA YANG TIADA TANDINGANNYA

 


Kadangkala kita tak perlu bertelagah dengan perkara kecil. Diam tu lebih baik dari berkata-kata. Tak semua orang sama sependapat dengan kita. Dan kadangkala pengorbanan tu lebih manis bila dikenang kelak. Bila tiba masanya baru kita nampak hikmah satu persatu dariNya.

Hari ni sampai lagi suprise dari cik abang sayang. Kadangkala bukan dia tak faham kita tapi dah banyak bersabar dengan kerenah kita ni yang kadangkala meroyan tak tentu hala. Hahahahahaha.

Nasiblah bang dapat isteri macam saya ni kan. Bebel saya ke rungutan saya tu bersebab jugak. Tapi tak apalah, dulu saya dengar cakap abang sekarang saya nampak hikmahnya, dan sekarang saya dengar cakap abang lagi sekali, mungkin orang lain tak nampak hikmahnya tapi saya sedar saya patut dengar cakap abang kali ni.

Terima kasih abang sebab jadi suami yang terbaik buat saya dan ayah yang terbaik buat anak-anak kita. Semoga Allah sentiasa permudahkan urusan kita sekeluarga dan lindungi kita semua dengan rahmat dan kasih sayangNya.

#mamanurulasmak
#agenasmakkotamasai

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI