SI HITAM YANG BERBALOI-BALOI






Situasi 1
Minggu lepas sedang sibuk bersiap nak pos barang si sulung minta gorengkan telur mata kuning cair. Entah macam mana, nak cepat agaknya terpercik minyak panas ke dua jari sebelah tangan kanan lalu menjerit dan si tengah datang menyapa terus ambilkan minyak asmak dan sapu ke jari yang terkena.

Situasi 2
Sedang khusyuk menyagat mangga untuk dibuat kerabu, mungkin licin agknya terkena jari tangan comel Nurul, anak dengar terus diambil minyak asmak yang memang sedia ada Nurul letak di atas oven dan sapu teus ke jari yang luka.

Situasi 3
Dari dapur dengar kecoh. Ingatkan kenapalah rupanya si tengah terlanggar air teh o panas dan terkena kakinya. Terus Nurul datang dengan minyak asmak di tangan terus sapu ke kakinya yang merah kesakitan sampai menyerap ke dalam kulit.

Situasi 4
Akibat minum air berais dan tidur berekon saja, anak-anak mula nak selsema. Tidur tak lena resah gelisah sebab asik sok sek sok sek je tak henti-henti. Sebelum pergi kerja, suami pesan dan ambilkan minyak asmak untuk disapukan pada anak-anak agar tak melarat keesokan harinya.

Nampak tak? Betapa bergunanya sebotol Minyak Herba Asmak ni? Apa tunggu lagi tu ibu, mama, umi, emak, amma, mami? Tak kan baca je, meh la sebotol.

Rasakan kelainannya dan manfaat luar biasanya tau. Yang dah cuba pasti setia hingga hujung nyawa. Cewahhhh! Tak percaya ke? Takkan nak fikir lagi kot? Hihihi.

Satu rumah, satu botol Minyak Herba Asmak, banyak manfaat buat seisi keluarga.

Jimat dan berbaloi-baloi.

#MinyakHerbaAsmak
#MamaNurulAsmak
#agenasmakkotamasai


Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI