SIAPAKAH SAYA DALAM ASMAK PADA TAHUN 2021





Semalam adalah sejarah. Jadikan pengajaran dan pengalaman. Hari ini adalah hari baru, harus bersemangat baru. Lupakan apa yang berlaku semalam, jadikan kita hari ni seorang yang berazam baru, tanam dalam diri untuk buat yang terbaik dalam hidup dan memberi manfaat buat orang sekeliling semampu yang boleh dengan kudrat yang ada.

Tindakan yang sedikit dan perlahan tapi konsisten itu lebih baik dari duduk diam tak buat apa-apa dan hanya melihat dan memerhati dari jauh.

Tak penting siapa kita yang dulu, yang penting siapa kita sekarang. Perubahan bermula dari diri sendiri. Biarlah orang nak kata apa. Biarkan dia nak ketawa mahupun memperlekehkan kita. Usah ambil peduli. Buktikan!

Semoga impian Nurul nak bimbing agen-agen asmak di bawah Nurul sama-sama berjaya di dunia mahupun di akhirat kelak, dimakbulkan Allah jua. Semoga doa ibu, Nurul jadi stokis asmak satu hari nanti termakbul jua. Mana tahu termakbul pada tahun 2021. Tak salah kita pasang impian cuma usaha kena selari dengan impian agar terlaksana jua.

Genggam bara api, biar sampai jadi abu. Moga segala impian dan Nurul allah permudahkan jua. Nurul nak ada 10 orang agen yang aktif dan berkualiti pada tahun 2021. Nurul nak bawa agen-agen Nurul sama-sama mencipta nama ke Asmak Grand Award, Nurul nak agen-agen rasakan kelainan asmak yang luar biasa.

Semoga segala yang tersimpan di hati, tersimpul rapi jauh di sudut hati, terlaksana dan termakbul jua.

Tunggu.
2021 bakal mencipta sejarah baru.

#mamanurulasmak
#agenasmakkotamasai


Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI