IMPIAN TAK SALAH TAPI SEIRING DENGAN USAHA YANG BERTERUSAN

 



Tahun 2021 ni istimewa untuk Nurul. Mana tak nya masuk je 2 Januari umur pun bertambah. 


Impian tu banyak. Maklumlah dah nak masuk 35 tahun Allah bagi rasa nikmat yang pelbagai. Tapi masih lagi teringin nak macam-macam. Manusia kan? Bukan kata tak pernah puas tapi biasalah setiap orang pasti ada keinginan yang hendak dicapai dalam hidup. Misi dan visi setiap orang tak pernah sama. 


Seperti yang semua sedia maklum, tahun depan tahun ketiga Nurul bersama Asmak. Orang kata tak salah berimpian yang penting usaha tu perlu berterusan dan Nurul akan cuba agresif untuk dapatkan juga title Stokis Daerah.


Nurul nak cuba konsisten capai target zakat dan target jualan mencecah empat angka bersama-sama dengan team yang kuat dan bersemangat. Harapan Nurul semoga team Nurul lebih kukuh dan kuat dan berkembang besar yang mana lebih ramai nurul dapat bantu lagi.


Kalau sekarang Nurul ada 4 agen 2 dropship dan seorang ABTM, tahun depan Nurul nak ada 10 orang agen yang berimpian tinggi macam Nurul. Tak salahnya kita berangan dan letakkan target tinggi. 


In sha allah Nurul yakin Allah pasti makbulkan jua doa dan impian Nurul sebab niat Nurul nak bantu kawan-kawan Nurul.sama-sama berjaya di dunia dan akhirat.


Bisnes ni kalau kita pegang dan utamakan akhirat sekali, dunia pasti menyusul dengam mudah sekali. Apa-apa yang kita buat pastikan niat kerana allah. Sebab bila allan redha, mudah je perjalanan bisnes kita.


Jom berAsmak bersama Nurul. Pasti Nurul guide sampai berjaya. Apa yang penting, usaha, doa dan tawakal kepadaNya.

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI