NIKMAT ALLAH YANG TAK TERHINGGA

 


Sejak berAsmak ni, Nurul dah dapat buat diri ni terasa bernilai. Kalau dulu, Nurul hanya belanja guna duit yang suami bagi, tapi sekarang lain sangat.


Kalau nak tahu Nurul jenis susah nak reward diri sendiri sebab sejenis nak happykan orang lain dulu. Memang dari kecik Nurul jenis macam tu, nak apa-apa usahakan sendiri sampai dapat.


Dengan hasil duit niaga Asmak Nurul dapat bawa ibu ayah ke cameron highland tahun lepas, hasil berAsmak jugalah Nurul dapat hadiahkan set tupperware raya pada ibu dan mertua-mertua setiap kali nak raya.

Lain sangat rasanya bila kita guna duit hasil titik peluh kita selama ni.


Alhamdulillah masih ada peluang masa PKP Nurul tempah runner belikan barang dapur untuk ibu ayah, masa birthday mertua Nurul tempah sendiri kek cod ke rumah. Yela dah ada online banking ni senang sikit semua boleh buat sendiri. Mujur shoppee dan lazada je tak reti lagi. Selamat duit Nurul. Hihihi.


Tahun ni Nurul dapat hadiahkan suami beg laptop dan kasut kerja baru dan buatkan qurban untuk suami. Sebenarnya lain sangat kalau kita sebagai isteri sekali sakala dapat berikan kejutan pada suami sendiri. Tak salah kalau kita berikan penghargaan buat orang yang kita sayang.


Ikutkan dia terlebih mampu nak beli sendiri tapi hadiah dari isteri lebih bernilai dan lebih dihargai.


Yang terbaru tahun 2020 ni, Nurul simpan duit di tabung haji untuk keluarga kecil kami termasuk suami dan anak-anak, sebab Nurul teringin sangat nak buat umrah bersama. Memanglah setiap bulan suami ada buat potongan gaji ke akaun tabung haji kami, tapi kalau kita sendiri dapat simpan rasanya lebih bernilai sangat.


Lain rasanya bila kita dapat gembirakan orang yang kita sayang, itu lebih berharga buat diri Nurul. 


Alhamdulillah, sejak 2 tahun Nurul bersama Asmak, rezki Nurul bersama Asmak sentiasa ada dan luar biasa dari yang kita jangka.


Syukur nikmat dariNya dipertemukan dengan bisnes yang kena dengan jiwa Nurul.

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI