PENGALAMAN INDAH MEMBUATKAN NURUL TERUS BERSEMANGAT


Pengalaman Nurul dapat tolong pelanggan, rasa puas sangat tau sebab pipi anaknya yang ekzema akhirnya sembuh jua dan cantik bersih macam sediakala.

Ceritanya bermula bila ada agen minta tolong COD bedak asmak padanya.

“Assalamualaikum kak. Ada jual bedak asmak ya? Betul ke bedak asmak tu boleh sembuhkan ekzema anak saya? Kesian anak saya sejak dalam pantang lagi tak selesa kulitnya kering gatal. Merengek saja tak selesa.”

“Macam-macam saya ikhtiarkan tau. saya dah cuba segala jenis ubat, ubat KK la, ubat hospital lah, ubat klinik pakar kulit lah, ubat kampung lah, jumpa ustaz la, eh segala macam ubat saya ikhtiarkan”

Berkeluh kesah ibu anak sorang ni pada Nurul ketika sedang bermesej-mesej di aplikasi WhatsApp. Nurul pun syorkan BEDAK ASMAK untuk legakan ekzema anak kecilnya itu dan beri sampel losyen asmak.

Selang beberapa hari kemudian...

“Alhamdulillah, kak Nurul. Saya ditemukan dengan Asmak ni. Lepas sapu BEDAK ASMAK ni, macam tak percaya anak saya dah bebas EKZEMA. Syukur Alhamdulillah.”

Nurul pun terkejut. Selepas beberapa hari  tu, tak sampai seminggu. Alhamdullilah, sembuh ekzema anaknya yang agak teruk tu. Niat kita untuk bantu selesaikan masalah orang lain, in sha allah, allah bantu kita permudahkan.

Ibu-ibu... tak perlu risau dengan anak yang ada ekzema lagi sebab dengan sapuan Bedak Asmak secara KONSISTEN, in sha allah kulit anak anda akan BEBAS EKZEMA tanpa ubat dan rawatan klinik pakar kulit lagi.

#bedakasmak
#mamanurulasmak
#agenasmakkotamasai




Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI