HATI TERPAUT BUAT JATUH HATI


Hati terpaut dengan si hitam manis, setia guna bertahun lamanya. Banyak betul gunanya hanya sebotol tu. Bila dah jadi rutin, jarang la S tu menjengah. Anak-anak memang sikit-sikit minyak asmak, ke mana pergi mesti pesan, "mama dah bawa minyak ajaib kami tak?". Sampai macam tu sekali tau.


Dek kerana terpukau dengan perkongsian leader-leader Asmak di FB itulah permulaan hati Nurul sedikit demi sedikit rasa berminat.


Oktober 2018 itulah permulaan titik Nurul bersama Asmak. Apa yang Nurul dah rasa bestnya Minyak Asmak nilah penyebab utama Nurul nak jadi agen.


Bukan apa, tak nak lah anak-anak kita ni bergantung sangat dengan ubat. Allah kan menilai setiap usaha kita, tak salah kalau kita usaha sapu dengan minyak asmak. Asbab usaha konsisten tulah allah izinkan dan mudahkan untuk sembuh.


Ramai lagi yang tak tahu rahsia minyak asmak ni, bila Nurul jadi agen, sekurang-kurangnya Nurul dapat kongsi dengan ramai lagu ibu yang ada masalah sama dengan Nurul.


Orang kata tak cuba tak tahu, dah cuba memang sebulu. Sebulu sebab keserasian dan kemujarabannya yang luar biasa buat si pengguna.

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI