PENDORONG SEMANGAT BERBISNES

 




Penguat semangat dan pendorong utama Nurul dalam Asmak semestinyalah suami Nurul sendiri sebab dua tahun lalu dia jugalah yang memberi keizinan untuk Nurul mula berAsmak.


Sejak dari duk di Melaka lagi dialah yang setia teman Nurul si o di, kadang minta tolong dia bungkuskan, kadang minta tolong amik stok kat rumah KG Faz. Alhamdulillah, Nurul dapat restu dari suami. Barulah berkat dan hati pun senang. Setiap kali nak keluar si o di ke pos ke mesti minta izin dan bagitahu. Bila kita jujur dalam perhubungan, barulah mudah jalan bisnes yang kita buat. Terima kasih abang Shafeq Dan Fariha.


Selain dari suami, pendorong Nurul dalam asmak mestilah KG Fazlina Kamarazaman.

Dialah merangkap ketua dan penasihat yang sentiasa bagi  kata-kata semangat bila Nurul down. Yela Nurul manusia biasa kadang ada masa down ada masa ok. Nama pun manusia tak ada yang sempurna dan tak lepas dari buat silap.


Pendorong Nurul yang ketiga tentulah tak lain tak bukan sahabat Asmak Nurul, che ta @  Rozita Ab'dullah. Kadang rasa dah macam adik beradik sendiri. Banyak yang Nurul belajar dari che ta yang banyak ilmu dan selalu berkongsi ilmu dengan Nurul.


Terima kasih seluruh keluarga dan kawan-kawan yang sentiasa ada di sisi menyokong Nurul. Tanpa doa dan sokongan dari semua tak kan Nurul bertahan sampai ke saat ini.

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI