TIADA YANG MUSTAHIL DENGAN USAHA YANG BERTERUSAN TANPA JEMU





Setiap orang punya impian setinggi langit. Macam tu juga dengan Nurul. Sejak berAsmak, big why Nurul berubah sama sekali apatah lagi sejak habis bayar hutang PTPTN. 

Alhamdulillah, tak sangka berjodoh dengan Asmak ni. Banyak yang telah Nurul pelajari dan fahami selok belok business. Walaupun pada asalnya kosong.

Bila dah mula berbisnes ni, terlalu banyak impian yang diinginkan. Lima dari antara impian-Impian Nurul adalah nak konsisten sedekah dan bayar zakat setiap bulan. Bila kita sedekah dan zakat secara tak langsung ramai dapat manfaat sekali. Pahala terus mengalir dan sentiasa mengalir.

Nurul teringin nak pergi umrah bersama suami, ibu, ayah dan anak-anak. Moga-moga satu saat nanti Allah makbulkan hajat Nurul jua.

Sejak berAsmak, rasa nak bawa keluarga pergi bercuti tu membuak-buak. Teruja dan tak sabar. Selalu simpan duit untuk keluarga yang Nurul sayang. Secara tak langsung Nurul boleh berehat sekali.

Mulai tahun ni Nurul dah niat nak buat Qurban setiap tahun. Biarlah nama suami atau anak yang Nurul buatkan janji niat, usaha dan doa Nurul berterusan.

Yang paling seronok bila kita dapat simpan duit anak-anak di bank. Nilainya tidak penting tapi niat kita untuk simpan tu penting. 

Alhamdulillah moga allah mudahkan segala impian kita semua tercapai hendakNya, aamiin.

#mamanurulasmak
#agenasmakkotamasai







02017654-E56B-443E-A03B-7C1110171FCB-1-1280x960-oriented.png

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI