KASIH SAYANG DAN PERSAHABATAN ASMAK YANG TAK TERUNGKAP MANISNYA



Alhamdulillah, akhirnya segala usaha, pengorbanan dan penat lelah kita selama setahun ini termakbul jua. Berkat kesabaran, berkat usaha, berkat pengorbanan terjawab jua. 

Moga tahun baru yang mendatang memberi seribu makna yang sangat luar biasa buat kita semua dalam team Asmak.

Kalau diingat semula kehidupan kita dahulu jauh berbeza dengan yang sekarang. Mudah-mudahan kita belajar sesuatu yang bermakna untuk digunapakai pada tahun baru pula. 

Susah senang kita bersama hanya kita saja lalui bersama. Mudah orang berkata tak sama dengan apa yang dah kita laluinya selama ni bersama. Kuatnya ikatan persahabatam dan pengorbanan yang tak terbilang sakitnya antara kita buat kita jadi kuat semangat.

Bahagia kita dahulu tapi tetap tak sama bahagianya kita di sekarang. Moga kebahagiaan kita di tahun baru kelak kekal hingga ke syurga hendakNya. 

Semoga kita sama-sama kuat hadapi apa jua rintangan yang datang. Ingat waktu kita dahulu jatuh bangun kita bersama. 

Jangan sesekali leka dan mendongak ke langit kerana segalanya hanya pinjaman nikmat allah yang sementara sahaja. 

Semoga tahun ini ikatan kasih dan sayang antara kita semua dalam asmak semakin erat dan semakin kuat membantu antara satu sama lain.

Nurul sayang sahabat positif asmak nurul. sayang semua sangat-sangat. Jangan sesekali putuskan hubungan ukhwah yang terjalin selama mana kita bersahabat.

😥😥😥😥😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭

#asmakdihati
#asmakluarbiasa
#mamanurulasmak


Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI