KELEGAAN BERCUTI DENGAN PEMUDAH CARA IBU AYAH



"Aku stresslah! setiap kali bercuti dengan anak-anak mesti lepas balik tu diorang batuk selsema, kau ada apa-apa tips tak Nur? Aku tengok anak-anak kau jarang sangat batuk kan, kalau batuk pun sekejap je dah ok"
.
.
Itulah rungutan Ain tiap kali balik dari bercuti. Memang stress lah kan, kita dah seronok bergembira lepas bercuti tup tup kena ambil lagi extra cuti nak jaga anak demam batuk selsema. Dulu aku pun macam tu jugak, pantang bawa bercuti mesti anak-anak kena batuk selsema.
.
.
Sekarang ni lagi lah macam-macam virus  atau bakteria ada. Memang merisaukan betul! Tapi dengan adanya MINYAK HERBA ASMAK aku boleh tarik nafas lega! Asal anak demam batuk & selsema mesti aku terus sapu dekat hidung, ubun-ubun, tapak kaki & dada. Alhamdulillah dengan izin Allah, cepat baik! Keluar lah segala lendir-lendir tu semua.
.
.
Ain pun sekarang dah jadi pengguna setia MINYAK HERBA ASMAK sama macam aku juga. Sebab kami dah rasa kesan baik minyak viral ni. Anda semua pun patut cuba ok!

Jom Nurul bantu selesaikan kekusutan yang melanda.
.
.
#minyakherbaasmak
#mamanurulasmak
#agenasmakmelaka


Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI