HARGA SETANDING FUNGSINYA



Tahukah anda dengan harga RM19 sebotol mampu untuk melegakan lelah@semput, batuk berkahak mahupun selsema.

Eh, tak mahal pun. Sebab anak Nurul pergi mendapatkan rawatan di klinik dan diberikan ubat selsema, batuk, cair kahak serta nebulizer paling kurang kos rawatan mencecah hampir RM100. Itu di klinik biasa sahaja.

Cuba bayangkan ada antara pelanggan Nurul, anak mereka terpaksa dimasukkan ke wad setiap bulan sebab semput dan perlukan neb secara berkala.

Dengan penggunaan baru setengah botol minyak herba asmak ni, anak betul-betul sihat dari batuk berkahak dan selsema. Sekarang, Nurul hanya menggunakan bila perlu sahaja.

Bagaimana Nurul jaga anak-anak Nurul dari terkena semput mahupun batuk berpanjangan?

kerap memberi air suam sekurang-kurangnya tiga kali sehari. 
mandi dengan air suam bagi mencairkan kahak. 
memakai stokin pada waktu malam.
suhu penghawa dingin pada waktu malam tidak terlalu sejuk dan tutup bila keadaan bilik dah sejuk serta elakkan menggunakan kipas dengan laju. Anak Nurul akan selsema bila kesejukan.

Jika kita tahu rutin anak-anak dan kenal pasti punca sesuatu penyakit, in sha allah kita boleh elak anak-anak dari terkena jangkitan sebarang penyakit secara berpanjangan.

Penggunaan Minyak Herba Asmak ni jika kita tak pantang makan dan minum, serta tidur dengan penghawa dingin dipasang 24jam, sapulah sepuluh botol pun tak kan mujarab. Betul tak? Tak percaya, cuba kaji.

#MinyakHerbaAsmak

#MamaNurulAsma






Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI