KEGEMBIRAAN NURUL BILA PELANGGAN PUAS HATI


Keserasian produk Asmak bersama Umy

Umy bukan nama sebenar adalah antara pelanggan awal Nurul yang membeli Minyak Herba Asmak dengan Nurul. Oleh kerana anaknya selalu demam dan batuk, Nurul cadangkan kepadanya.

Alhamdulillah serasi. Sehinggakan menjadi rutin untuk disapu bila dia lupa, anaknya datang membawa botol minyak asmak. Jarang sekali batuk melainkan berjangkit sebab di rumah pengasuh kan ramai anak-anak staf bomba lain. Tapi usahanya menyapu minyak herba asmak nampak melegakan.

Selain dari minyak herba asmak, Umy juga pengguna Essential Oil Asmak. Katanya bila sapu EO nampak anaknya lebih lena tidur. Sapukan pada dirinya, rasa lebih tenang dan kurang rasa nak marah anak bila penat.

Baru-baru ni anak bujangnya terkena gigitan serangga, dia sapukan minyak herba asmak, keesokan harinya nampak tiada kesan parut dan hilang.

Disebabkan Umy setiap bulan membeli produk Asmak dengan Nurul, Nurul pun mengajak Umy sertai dropship. Alhamdulillah, selain menjadi pengguna dia berkongsi kelebihan produk Asmak bersama jiran tetangga yang lain.

Anak pengasuh Umy yang mengalami eczema sejak lahir lagi serasi dengan sapuan Bedak Asmak yang Nurul berikan sampel kepadanya. Terus dibelinya Bedak Asmak.

Kalau kita tak ikhtiar, kita tak tahu mana satu alternatif kita yang serasi dengan anak. Ikhtiar pun perlu KONSISTEN dan cuba paling kurang pun dalam jangka masa dua minggu. Jangan baru pakai sekali dua saja terus cakap tak serasi. Produk asmak ni semuanya dari bahan semulajadi. Ubat yang berada di pasaran tu kita bacalah isi kandungannya, memang cepat baik tapi bahan kimia apa yang kita bagi pada anak tu.

Buatlah pilihan yang bijak. Macam mana kita nak anak kita makan makanan sihat dari air tangan kita sebagai ibu, macam tu jugalah kita ikhtiarkan kesihatan dan masalah penyakit anak kita yang belum kronik dengan cara yang sebaiknya. Bukan kata Nurul tak pergi klinik da, tapi kita ikhtiar secara semulajadi dulu, kalau dah memang tak serasi ke klinik la jawabnya.

Jom, sokong produk Asmak dari bahan semulajadi. Produk Asmak tak pernah mengecewakan anda.

#Asmakdiamondmerdeka
#MinyakHerbaAsmak
#BedakAsmak
#essentialoilasmak
#anaksihathatitenang
#MamaNurulAsmak
#asmak




Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI