SEBOTOL MINYAK MAMPU MELEGAKAN PELBAGAI MASALAH



Situasi 1
Jumaat lepas sedang sibuk bersiap nak pulang ke kampung si sulung minta gorengkan telur mata kuning cair. Entah macam mana, nak cepat agaknya terpercik minyak panas ke dua jari sebelah tangan kanan lalu menjerit dan si tengah datang menyapa terus ambilkan minyak asmak dan sapu ke jari yang terkena.

Situasi 2
Sedang khusyuk menyagat mangga untuk dibuat kerabu, mungkin licin agknya terkena jari tangan mak uteh. Nurul dengar mak uteh cerita pada jiran ibu terus ambil minyak asmak yang memang sedia ada Nurul letak di atas oven dan sapu teus ke jarinya yang luka.

Situasi 3
Dari dapur dengar kecoh. Ingatkan kenapalah rupanya anak buah terlanggar air kopi panas dan terkena kakinya. Terus atok nenek suruh ke dapur sapu ubat gigi atau putih telur. Nurul datang dengan minyak asmak di tangan terus sapu ke kakinya yang merah kesakitan sampai menyerap ke dalam kulit.

Situasi 4
Akibat makan aiskrim dan tidur berekon saja, anak-anak batuk. Tidur tak lena sebab asik mengokol je tak henti-henti. Sebelum pergi kerja, suami pesan dan ambilkan minyak asmak untuk disapukan pada anak-anak agar tak melarat untuk ke sekolah keesokan harinya.

Nampak tak? Betapa bergunanya sebotol Minyak Herba Asmak ni? Apa tunggu lagi tu ibu, mama, umi, emak, amma, mami? Tak kan baca je, meh la beli sebotol.

Rasakan kelainannya dan manfaat luar biasanya tau. Yang dah cuba pasti setia hingga hujung nyawa. Cewahhhh! Tak percaya ke?

Jom dapatkan segera dengan Nurul ditalian 0137515386. Takkan nak fikir lagi kot? Hihihi.

Satu rumah, satu botol Minyak Herba Asmak, banyak manfaat buat seisi keluarga.

#MinyakHerbaAsmak
#sayapenggunasayapenjual
#AsmakDiHati
#AnakSihatHatiTenang
#WeAreTeamFaz
#KomunitiAsmak
#MamaNurulAs

Comments

Popular posts from this blog

KHASIAT BUNGA RAYA

VITAMIN C SEMULAJADI